Lookbook Monday: Leather lover


(lookbook.nu)

Jeg elsker skinn. Jakker, sko, vesker… Det er så tøft, men samtidig klassisk og tidløst! Jeg har hatt den samme svarte bikerjakka i fire år nå, og den er en stadig favoritt. I går bestemte jeg meg for at det siste jeg skulle kjøpe på en god stund (bortsett fra skoleutstyr) var skinnbukser – skinnimitasjon, that is. Jeg fant et par fine på H&M sin nettbutikk, så den jeg bestemte meg for er forhåpentligvis på vei innen et par dager. HURRA!

I love leather. Jackets, shoes, bags.. It’s so cool, but still classical and timeless, too! I’ve had the same black biker jacket for four years now, and it’s still a big favourite of mine. Yesterday I decided that the last thing I was going to buy for quite some time (except equipment for school) is leather pants – pleather, that is. I found a couple of nice ones at H&M’s webstore, so the one I ordered is hopefully on its way within a couple of days. Hurrah!

Have a great Monday!

4 kommentarer
    1. superduper inspirasjon og jeg eeelsker skinn selv. Skinnjakken min fra London/Primark er hellig for meg, og den er 3-4 år gammel ^^’
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg