The perfect coat

JAAAAA. Endelig. Denne tok seg goood tid når den reiste til postkassa mi, men i dag kom den! Har lenge ønsket meg en sånn, men fant ingen jeg likte til en fornuftig pris. Helt til jeg droppet innom dresslily.com, en noe småsketchy side som ikke forteller deg hvor mye det blir i frakt før du har betalt (what?) men som altså leverer  varene – tollfritt. Denne kostet vel sånn 120 kr (JA, DET ER SANT!) og den er kjempefin og i bra kvalitet. Sømmene er ordentlige, glidelåsene fungerer bra og “skinnet” i ermene ser faktisk ganske bra ut. Jeg er så fornøyd! Jeg kjøpte den her i str. L (asiatiske størrelser er en god del mindre enn de vi er vant til i Europa).

This finally came along today! YES! I’ve been looking for a jacket like this for some time, but I haven’t found one that I liked for a reasonable price. UNTIL I dropped by dresslily.com, a kind of sketchy website which does not tell you how much the shipping is going to cost before you’ve paid (what?) but you get what you order – without paying additional taxes. This jacket cost me like 120 kr/20 USD (IT IS TRUE!) and it is really pretty and the quality is good. The seaming is proper, the zippers work and the pleather in the arms actually looks nice. I’m so happy with it! I bought it here in size L (Asian sizes are tiny compared to those we have in Europe).

10 kommentarer
    1. Du kødder med meg! 120 kroner for denne vakre og ikke minst perfekte jakken! Dødsfiiin, elegant og vakker- ah <3. Men litt redd for at den hadde vært for kald til vinteren. Jeg elsker kåper, men ender så og si alltid opp med parkasene mine. De er sååå varme og komfortable ^^'
      - Siri

    2. Siri: Den er ikke så enormt varm, det er den ikke, men jeg får plass til en relativt tykk genser under, så i temperaturene vi har nå går det veldig bra å bruke den (testet i dag) 🙂 Frakten kom på omtrent 13 dollar (78 kr), men hvis man sier 200 for jakken så er det fremdeles billig! 😀

    3. hei!
      Jeg prøvde å handle fra dreslily idag, men fikk opp billigste frakt på 78dollar..
      Var det noe spesielt når du handlet? 🙂

    4. iren: Oi, det var mye! Jeg tror det spørs på vekten, hvis du skal ha f.eks. sko blir det mer i frakt enn om du kjøper et par topper, men det der var jo helt forferdelig mye. Jeg har bare handlet det denne ene gangen, og jeg gjorde ikke noe spesielt hverken av rabattkoder eller noe men fikk altså 13 dollar i fraktavgift. Skulle ønske jeg kunne hjulpet deg mer, men jeg vet faktisk ikke! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg