Same old brand new you

Selv om jeg likte Westlife best da de holdt på som verst/best, var det veldig gøy på A1-konsert i går. Både Ben og Mark(?) har jo DEFINITIVT forbedret seg utseendemessig (les: hårmessig) siden glansdagene, og de laget ordentlig show. Det var såklart masse gale jenter (jeg bare hei, det er faktisk 2013 og dere er tjue pluss – BEHAVE) så det var faktisk pressing og LØPING(!) opp trappene og inn i Storsalen på Samfundet. Seriøst, de var helt crazy! Jeg hadde hatt en lang dag i praksis og hadde vondt i hodet, så jeg var ikke akkurat den sang som sang høyest og danset/hoppet mest, men når jeg er på konsert forventer jeg jo forsåvidt at det er artisten som gjør mest av dette – jeg er der for å se og høre.


Det eneste bildet jeg tok. Hurra.

Show laget de i alle fall, og Ben fikk faktisk en bamse i hodet mens han sang en av de der sakte sangene. Apropos sanger, jeg var mer med da de sang en Beatles-sang enn da de sang sine egne sanger. Vet ikke hvem det sier mest om, egentlig…

I dag er det fest og utgång igjen, for NJ har nemlig BURSDAG! Whoop whoop! Har en del ting på to do-lista mi, så må egentlig bare komme igang. Rydde, vaske, dusje, sminke, pakke inn, kjøpe vin, +++. Ha en flott lørdag!

10 kommentarer

Siste innlegg