Lipstick mania

I går fikk jeg pakke både fra Makeup Mekka og Feelunique, der begge inneholdt leppestifter. Wopee! Jeg klarte faktisk å bestille en til i fargen City X (se den på her), så jeg lurer på om det kanskje blir en liten konkurranse her på bloggen i nærmeste fremtid…? Hihi, det er jo en stund siden sist! 🙂

På tirsdag var jeg på en liten runde og var blant annet innom Søstrene Grene, der jeg kjøpte en boks i gjennomsiktig plast til leppestiftene mine. Tenkte egentlig å ta den minste størrelsen, men valget falt på medium-boksen – noe som var bra siden det ikke ble så ENORMT mye plass til overs da alt var på plass. Visste ikke at jeg hadde  mange leppestifter!


Hello!

For å gjøre det litt mer oversiktlig (hadde jo helt ærlig trodd at det bare ble én rekke og ikke to) la jeg alle med fargekoden ut mot fremsiden, så kan jeg bare se hvor den jeg skal ha ligger.

Så nå er det bare å begynne å bruke leppestift hver dag! (Skal ta bilder med de nye fargen på, forresten, spesielt Rimmel-en for den var SÅ fin!) Flere som har maaange leppestifter?

4 kommentarer
    1. Jeg hadde utrolig lite leppestifter og lipglosser for ca et år siden. Nå har jeg to slike bokser med leppeprodukter 😀 haha. NYX, Makeupmekka og MUA sine leppestifter og lipglosser er årsaken til det 😀
      Disse fargene var lekrelekre og gleder meg til bilder og omtaler 😀
      xx Siri

    2. Jeg har bare nylig oppdaget leppestift, jeg. Hhehe, har gått i gloss før. Tar litt tid å finne riktig farge, konsistens osv. Ikke alle er like bra! Ser utrolig fine ut, de du har kjøpt meg. Blir fint å få se dem på 😉

    3. Ida Sundae: Jeg har funnet ut at ved å påføre leppestift med børste går de fleste an, selv de fra billigbutikker som f.eks. ELF og Makeup Mekka. Siden jeg går og spiser nesten konstant er det ikke så mye vits i å ta det på for min del, men jeg prøver da likevel! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg