Merci, septembre

Δ  Takk for timesvis med fin musikk: haust.leaves on the ground

Δ  Takk for fine soldager (men skulle gjerne hatt noen i sommer, også!)

Δ  Takk for mange fine nye venner på lektorstudiet ♥

Δ  Takk for at Romeo endelig fikk navnet sitt på ordentlig (han ble altså døpt) og all god mat og kaker som fulgte med.


(whi)

Δ  Takk fine ettermiddager på jobb sammen med mamma.

Δ  Takk for gratis Wi-fi på regionbuss (bare at jeg blir kvalm av å se på telefonen mens bussen kjører)

Δ  Takk for gleden ved å lage god, sunn og ordentlig mat fra bunnen av (og gleden av å spise etterpå, såklart)

Δ  Takk for sykt mange eBay-kupp!


(whi)

Δ  Takk for finfin bursdagsfeiring med mine fine, både nye og gamle.

Δ  Takk for noen fine uker og masse erfaring på praksis, og mer blir det i (hele) oktober!

Δ  Takk for inspirasjonen til å pynte meg – hver dag.

Δ Takk for flotte kupp på loppis, og mange mange “nye” bøker å lese.


(whi)

Δ  Takk for serieavslutningen av Dexter (minus de siste minuttene). Det har vært fint ♥

Δ  Takk for byttekveld med jentene. En veldig koselig og sosial måte å kvitte seg med tøy man ikke bruker!

Δ  Takk for fine treningsstunder med M, selv om vi kanskje ikke var suuupereffektive (hehe).

Og så er det bare å si:

(whi)

Hva gjorde din september fin?

7 kommentarer
    1. Awww, så herlig 😀 Virket som om du hadde en flotters måned 🙂
      Jeg gjorde masse forskjellig og har fått masse nye venner selv.Det har også vært en skremmende måned, for ekstremt masse nytt. Har jo ikke noe peiling på å skrive akademiske tekster for eksempel og ikke vant til 300 sider i pensum på en uke i et fag. Nei, overgang- men har vent meg litt til det 😀 heldigvis.
      i tillegg har jeg blitt superglad i å lese igjen. Leste 6 bøker denne måneden faktisk, weehu 😀
      xx Siri

    2. sarai94: Hurra for nye venner! Akademiske tekster er ikke så vanskelig som de skal ha det til oppe på Dragvoll, hadde litt angst i starten jeg også – og så fant jeg ut at en akademisk tekst er jo egentlig bare en helt vanlig tekst + bevisst kildehenvisning. No worries! Å lese “vanlige” bøker i tillegg til pensum er faktisk veldig viktig, det synes i alle fall jeg: På den måten leser man ikke bare det man må og dermed blir ikke innstillingen man har til lesing negativ. Å lese pensum blir faktisk lettere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg