La vie en rose

SOUNDTRACK: Coldplay – Atlas


(whi)

I dag klarte jeg å forsove meg, så den ene forelesningen jeg har på torsdager ble til null. Er jeg riktig heldig ble det sagt noe viktig om eksamensoppgaven eller noe, så jeg satser på å få en liten recap fra noen andre. Det er iskaldt i leiligheten, og jeg craver en kopp med te, men te betyr at jeg må ta av meg pleddet og det har jeg veldig lite lyst til.

Ellers da? Jo, det går litt i motbakke akkurat nå. Jeg stresser veldig ift. skole og praksisukene som nærmer seg med stormskritt (starter på mandag, æææh!), og så trenger forholdet bittelitt jobbing, som de fleste forhold trenger noen ganger. Og så skal man lese og trene og være med familie og venner og man skal finne på noe godt til middag hver dag og så skal man sove nok og spise sunt og være glad og smart og så blir det litt mye. Jeg er fullt klar over at dette er luksusproblemer, men heldigvis har jeg ikke mer graverende vanskeligheter enn disse. Og det skal man jo være glad for!

Jeg mangler altså den ekstra “piffen” for øyeblikket, dels fordi jeg er litt lei og dels fordi jeg er veldig spent og not just a tad nervøs for praksisen. MEN jeg skal slappe av og ha en fin helg, og jeg er bombesikker på at når jeg først kommer i gang på praksisskolen min på mandag, da tenker jeg tilbake og lurer på hva i all verden jeg var så nervøs for. Så det er bare å holde hodet oppe og ikke grave seg ned, for det hjelper ingen.

Atlas, den nye sangen til Coldplay (som er med på soundtracket til Catching Fire) er forresten skikkelig fin:

I’ll carry your world, carry your world, and all your hurt

3 kommentarer
    1. Haha, følte at dine luksusproblem beskrev mine også ganske så godt bortsett fra at jeg hadde studiedag da. Så forsov meg ikke til noe forelesning. Heldigvis trenger jeg bare å springe nedover til skolen dersom jeg er så uheldig, fordel ved å bo nærme 🙂 haha
      Håper det går superbra med alle dine luksusproblemer, og spesielt praksisen 😉
      Sangen hørte jeg faktisk på senest i går. Veldig fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg