08.09.2013

RULE N° 1: Eat something before drinking two bottles of wine and some vodka-based drinks.

Herregud. Det er ikke så ofte jeg drikker, men i de siste gangene virker det som om jeg skal ta igjen for de helgene som forblir alkoholfrie… Jeg og mannedyret mitt brukte mesteparten av dagen i går på å gjøre klar leiligheten til bursdagsfeiringen min, og plutselig kom det gjester før vi hadde spist middag. Og resten av kvelden er bare vin, latter og musikk, før vi var et veldig kort øyebikk på et utested og så dro vi hjem, noe som var bra for da hang han over doskåla og jeg satt med en bøtte mellom beina.

Startet dagen med SvampeBob og flere glass med appelsinsaft som ikke ville holde seg i magen, så man kan si at jeg har hatt bedre søndager. Men igjen: Jeg har hatt verre, også! Vi kunne jo veldig for det selv denne gangen, uff. NEEEEI, la oss se litt på Ryan Gosling, det pleier å hjelpe:


(whi)

Now we’re talking… ♥ Hatt en fin helg?

2 kommentarer
    1. Haha, slike dager derpå er grusomme!! Noe av det værste jeg vet er å kaste opp, blææ :S
      Jaja, heldigvis hjelper Ryan Gosling på slike dager 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg