ELF Flawless Eyeshadow

ELF Flawless Eyeshadow i Taunting Taupe og Golden Goddess.

ELF postet om disse øyenskyggekit-ene på Facebook for en uke eller to siden, og da jeg så at de kostet bare £2,50 gikk det ikke mange klikkene før de var bestilt, gitt! Jeg synes det er så kjekt med slike kits, fargene er jo satt sammen for å passe og dermed er det bare å kjøre på! Jeg kjøpte en med bruntoner og en med gulltoner fordi jeg har blå øyne (brunt og gull sies å frmeheve blåfargen, ikke sant), og jeg er kjempefornøyd! Disse to passer samtidig godt til hverandre, så jeg kan switche litt imellom og bruke farger fra begge.

Under ser dere hvordan de er på, en på hvert øye:


Golden Goddess til venstre og Taunting Taupe til høyre.

Jeg testet Taunting Taupe i går og hva holdbarhet angår likte jeg den veldig godt. Siden jeg ikke bruker foundation, pudder eller primer til vanlig skal det ikke mye fukt til for at øyenskygge legger seg i linjer, men etter å ha hatt på denne fra morgen til kveld synes jeg resultatet var ganske bra og det var bare antydning til at sminken la seg i globallinjen. (nå skal det sies at det var utrolig varmt hjemme hos oss i går kveld, så det kan også ha virket inn en del)

Øyenskyggene kan kjøpes her (og i flere farger enn de jeg har).

18 kommentarer

Siste innlegg