Monday madness

Hei og hopp! Dette blir nok en tidligmorgen for meg, da PPU liker å starte uka med forelesning kl. 8:15(!), men jeg skal ikke klage – har tross alt dratt meg nesten hver dag i to uker (og i mange uker før jobbukene mine), så å stå opp tidlig et par dager i uke fremover blir nok ikke et problem. Jeg er jo tross alt et A-menneske!

A-menneske eller ikke, jeg er ikke umenneskelig og får dermed ikke tid til å blogge om morgenen om jeg ikke skal stå opp kl. 6 (og det gidder jeg IKKE). Derfor er dette innlegget forhåndspublisert og i skrivende stund ser jeg slik ut:


ACNE KILLER FTW!

Forhåpentligvis ser jeg litt bedre ut nå som du leser dette (dog vi kan aldri være sikre på hva morgendagen bringer), og så er jeg forhåpentligvis på vei til min aller første forelesning for høsten, også – enten det eller så kommer jeg for sent. Mandager ser ut til å bli den hardeste dagen i uka, med skole fra 8-17 (med to timer pause midt i), dette med både forelesning og seminar. Kjenner jeg egentlig er litt gira på å komme i gang, for første gang på noen år gleder jeg meg til å starte med alle fagene mine – de føles faktisk relevante i forhold til hva jeg skal bli! Og det er pokker ikke ofte…

Håper du får en flott start på uka, og lykke til om det er første skoledag!

Hello! Another early morning for me, as my institute likes starting the week with lectures at 8:15! Even though I am a morning person, I don’t get up at 6 AM just to have enough time to blog before going to school, so this is a pre-published post. When writing this, I actually look like the picture above, so hopefully I look a bit different by the time you guys read this. Hopefully I’m on my way to class as well, either that or I’m running late. Monday appears to be the worst day of the week with my having school from 8:15 to 5 in the afternoon (with a two-hour break in the middle). I’m actually a bit excited to get started, because – believe it or not – I look forward to get startet with my – wait for it – relevant classes! Can you believe it? I hope you get a great start of the week, and good luck if this is you first day of school!

5 kommentarer

Siste innlegg