Inspirational Saturday: B&W

 

Siden jeg er litt forvirret med hensyn til ukedagene så glemte jeg helt bort fredagsinspoen min i går! I tillegg klikket designet og jeg var opptatt med andre ting hele dagen, så bloggen fikk en liten nesten-pause. I dag er det min andre lørdag på rad (som sagt, forvirret), så jeg er i en liten bliss hva lykke og frihetsfølelse angår. Jeg har akkurat spist eplepai med is til frokostdessert (det er jo lørdag!) og sitter og koser meg med Friends og et glass saft mens mannedyret driver med PlayStation-reparasjon (ikke spør).

Ha en flott lørdag!

 I’m a bit disoriented when it comes to what day it is, so I totally forgot about my Friday Inspiration yesterday! My design went loco and I was busy all day in addition, so my blog got a little day off (almost). Today is my second Saturday in a row (disoriented as mentioned), so I’m living in a little bubble of bliss, happy and free. I ate apple pie with ice cream for breakfast dessert (it’s Saturday, after all!) and am now sitting in the couch, sipping on some limonade and watching Friends while my boyfriend tries to repair his PlayStation (don’t ask). Have a nice Saturday!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg