Happy Birthday, Love

SOUNDTRACK: Marilyn Monroe – Happy Birthday Mr. President

Ny dag, nye muligheter – til å drite seg ut… I går avsluttet vi nemlig dagen med flashmob i et auditorium med ca. 200 stk. i. Vi hadde ikke øvd så alt for meget, så det ble litt tull med høyre og venstre og alt det der, men vi hadde det da gøy. Dere lurer kanskje på hva flashmob har med lærerutdanning å gjøre, og jeg må nok si at jeg under på det samme. What the…? Jeg synes alltid at slike oppstartsgreier med bli-kjent-leker og sånt er litt kleint og, for å si det rett ut, barnslig. På forhånd tenkte jeg at det var litt mer seriøst og “profesjonelt” på universitetet, men den tanken slo jeg fra meg ganske så raskt ved oppstart i 2010… Men-men, jeg kom på gruppe med noen fine folk da, så jeg tror denne høsten blir rimelig fin! Og så går jeg jo nå faktisk sammen med de folka jeg skal gå sammen med i henhold til kull og årsløp og alt det der. Hurra!

I dag har mannedyret mitt bursdag, han er hele 22 år gammel nå (og om 13 dager er det min tur)! Jeg har brukt ganske lang tid på å finne ut hva jeg skulle gi ham og er kjempefornøyd – nå gjenstår bare å se om han blir fornøyd, men kjenner jeg ham rett er det egentlig ikke noe å lure på.


(whi)

Vi skal feire i dag med å bare være hjemme og kose oss. Jeg skal lage middag og har også tenkt å bake hva han nå enn vil ha, så vi blir vel gode og mette begge to, vil jeg tro! Ettersom det var krav om oppmøte på to av tre dager og jeg såklart utnytter meg av dette, så tar jeg meg fri i morgen og tilbringer dagen med mannedyret mitt når vi faktisk kan. På mandag starter ordinære forelesninger for oss begge, og med jobb og skole og trening og diverse så blir det en travel høst, spesielt når jeg nå faktisk  møte opp på skolen (hurra for obligatorisk oppmøte).


Ha en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg