25

Hurra, nå har jeg 25 følgere på Bloglovin! Neida, det er ikke over 16 000 som Annette Haga har eller 27 000 som Ulrikke Lund, men jeg synes det er veldig gøy at hele 25 mennesker faktisk synes det jeg legger ut her er såpass bra at de vil få med seg hver eneste post! Dette tallet går sakte men sikkert oppover, så jeg må da gjøre noe riktig 🙂

I now have (fanfare) a total of 25 followers on Bloglovin! I know it’s not much compared to for example the Norwegian bloggers Ulrikke Lund or Annette Haga, but to think that 25 people actually like what I post here so much that they don’t want to miss anything, that’s kind of cool! My number of followers is slowly increasing, so at least I have to do something right 🙂

Følg meg på Bloglovin her // Follow me on Bloglovin here

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg