Eaaaagleeeee

Finfint kupp fra eBay, 3-4 dollar. Bytta ut stygg og vond metallenke med vokset bomullstråd,
noe som gjør at jeg kan regulere lengden ooog det ble mer hippie/boho/hipster/you know.

Akkurat NÅ sitter jeg i bilen, med kjæresten min og broren hans, på vei til hytta i Hemne! Uuuuut mot havet ♥ Har pakket med meg tortillachips, grønne druer og en stooor flaske vann, så jeg skal i alle fall kose meg på veien 🙂 Ok, de andre to får kanskje smake… Hva skal du i helga? 🙂

//

Bought this pretty birdie at eBay for just 3-4 dollars. It originally came with a golden metal chain, but I swapped it with some waxed cotton thread instead – I can change the length whenever aaand it became more hippie boho hipster you know.

At this very moment I’m in a car with my boyfriend and his brother, we’re going to their parents’ cabin on a place called Hemne out by the sea. I’ve brought some tortilla chips, green grapes and a biiig bottle og water, so I’m guaranteed to be comfortable (and full!) the whole way. Ok, the other two might get a taste of all my snacks as well… What are your plans for the weekend? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg