New in: Lace shorts


Begge fra eBay (link) – kjempefine og behagelige! 🙂

 

Hei, dere! Går det bra? 🙂
En helg med drinker, hodepine og sofatid gjorde at det var godt å komme igang igjen i dag: Stå opp tidlig, spise frokost og dra på jobb er å foretrekke foran å sove aaalt for lenge, spise dritt til frokost og gjøre ingenting hele dagen. Bleh.

Etter å ha brukt godt over 400 kroner på mat (ersj) dro jeg hjem, pakket unna maten og planla middag. Straks skal jeg sette på vaskemaskina, støvsuge og kanskje ta litt oppvask – det er strengt tatt ikke min tur, men jeg er så drittlei av å se alle fatene, glassene og ikke minst alt bestikket som flyter utover den allerede begrensede plassen jeg har på kjøkkenet. Om ikke dette var nok har jeg også tenkt å ha middagen ferdig til mannedyret kommer hjem litt over fem. ER IKKE JEG ET KUPP SÅ VET JEG IKKE. Men dette betyr at jeg må få rævva i gir. Oi, det var litt vel ambisiøst, klokka er jo straks ti over fire, allerede! :-O

12 kommentarer

Siste innlegg