Skråstrek

Sliten/trist/lettet/forventningsfull/usikker/elsket/trøtt/redd/glad/ambivalent som bare pokker.

Det er mange følelser å ta innover seg på en søndag her jeg sitter i sofaen og hører “workin’ on mah shiiiiiit” fra radioen i vinduskarmen. Krøllene er tilbake i det nyvaskede håret etter nok en tabbe med rettetanga (angrer hver gang jeg tar den i bruk) og magen er full av te. Mannedyret gikk akkurat ut døra, noe som betyr at jeg og tankene mine skal få være litt i fred i noen timer fremover. Noe jeg tror er en bra ting, for etter en helg med folk rundt meg til alle døgnets tider er jeg litt lei.

Jeg er nemlig ikke en slik som smiler og ser så innmari trivelig ut hele tiden, og når jeg er rundt andre mennesker jeg ikke kjenner så utrolig godt føler jeg at jeg  smile. Og det blir litt slitsomt med flere dager i fake-a-smile-modus.

Et siste smil før jeg skal gå rundt med surmunn resten av dagen. SMIL!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg