A is for A-L-I-V-E

ÅÅÅÅH. Pretty Little Liars sesong 4 er igang, dere!!! Skal se premieren i kveld, klarer nesten ikke vente!

IIIIIH!

Akkurat NÅ sitter jeg på bussen hjem til foreldrene mine for å (forhåpentigvis) slikke litt sol, bikinien (som jeg forresten MÅ vise dere) og tanning lotionen ligger i veska og formelig skriker etter å bli tatt i bruk. Det vil si, det er vel heller jeg som skriker etter å ta dem i bruk, det har vært litt vel mange dager med grått vær nå, synes jeg. I ettermiddag skal jeg på jobbmøte (badevaktjobben) og så tar jeg turen hjem til byen igjen, henter pakke på postkontoret (iiih) og SÅ blir det PLL! 😀

Ha en flott dag! 🙂

4 kommentarer
    1. Emilie: Det er jo som vanlig med meg og Pretty Little Liars da, jeg sitter der og skjønner NULL OG NIKS etter hver eneste episode, haha! Sean Faris er absolutt ikke feil, og så ble jeg litt glad da han Wilden var død. Han var så plagsom.

    2. Haha, jaja samme her. Sitter som et stort spørsmålstegn hele episoden. But I love it!
      Jaa, han var veldig plagsom.. Åh, er så sjukt kjekt at det har startet igjen! *lykke*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg