Lemons, lemons, lemons

Dark places, dark thoughts. I dag ville jeg bare fortsette å holde øynene lukket, selv om jeg i går bestemte at jeg skulle stå opp kl. 7. Det første jeg tenkte da alarmen ringte var “nei, jeg vil bli i mørket. La meg bli i mørket”. Jeg var så trist igår kveld at jeg sovnet sporenstreks, for så å sove hele natten uten noen som helst form for drømmer. Unntatt rett før jeg våknet, da sang nemlig Seinfeld-crewet (ikke George) U2s One. Ikke spør.

Mål for dagen: Skrive semesteroppgave i grammatikk og fonologi (gjesp).
Ønske for dagen: Sjekke ut halvprisdagen på Bik Bok (weee). Og så vil jeg jo gjerne bli ferdig med den oppgaven, da.

Jeg burde jo presse meg selv til å skrive oppgaven først og deretter dra på Bik Bok, MEN siden jeg ikke liker masse folk i butikkene sammen med meg skal jeg dra dit straks over 9, slik at jeg kan gå rundt i fred og ro og se på alt det fine og billige, småprate litt med de ansatte som jeg pleier og så gå hjem og skrive oppgave. Men så spør jeg meg selv: Kommer du ikke eeeegentlig til å utsette dette til i morgen? Fristen er jo ikke før 23:55 fredag kveld! Og så sier jeg: NEI. NEI NEI NEI!

Large

I CAN DO THIS!

(I could also do Ryan Gosling if I had the chance……)

EDIT: Herregud, så feil kan man altså ta… Trodde det var bare jeg som gadd å stå opp tidlig og dra på salg, men altså, det var så fullt at jeg bare gikk! “Nettshopping ♥” sier jeg til vanlig, men nå har de faktisk bare gitt opp og STENGT nettbutikken!? WHAT? De burde kanskje skjønne at en så populær butikk som Bik Bok kommer til å få stor pågang når alt er til halv pris, men det var tydeligvis for mye å forvente… Åh, jeg som fant perfekte sneaker wedges!

EDIT #2: Det lønner seg å vente, jenter. Etter å ha trykket F5 utallige ganger fikk jeg ENDELIG kommet meg gjennom til handlekurven og betalingen. Kunne tenkt meg syyykt mye av smykkene, men siden jeg har femten kg pluss det som er på vei fra Kina/Hong Kong (eBay ♥) så var det kanskje like greit at Jewellery-kategorien er blokkert på grunn av “high traffic”. Fikk det jeg ville ha mest og er egentlig veldig gira på å få unna oppgaven så jeg kan lage tortillapizza til middag og se Vikings mens vi spiser. Look at me turning my lemons into lemonade.

3 kommentarer
    1. Lucky you som fikk handlet noe da, jeg kommer meg ikke videre fra handlekurven.. Har vært irritert på Bikbok i hele dag, så nå gir jeg opp :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg