Trendsales og Vikings

Trendsales har jeg ikke helt forstått meg på, men det er vel litt sånn finn.no for klær og accessoirer? Har akkurat laget meg en brukerkonto og skal sjekke ut litt, mest fordi jeg fikk en mail fra dem med en forespørsel om et bloggsamarbeid. Litt usikker etter forrige bloggsamarbeid måtte jeg tenke litt på det, men fant ut at det var ganske uskyldig og at lite kan gå galt. Dermed kommer det nå et Trendsales-relatert innlegg fra meg én gang i måneden og jeg dukker kanskje opp i nyhetsbrev o.l. (kanskje). Så får vi se hvor mye jeg faktisk bruker siden, ha ha. Noen som har erfaringer å dele når det gjelder Trendsales, kanskje?

Over til noe helt annet: Nå som The Walking Dead og Two and a Half Men er ferdig for sesongen, Big Bang Theory har igjen bare to episoder (av sesongen, ikke ever) og Dexter begynner ikke før i juni, måtte vi finne noe mer å se på enn bare Game of Thrones (en episode i uka er ikke nok!). Jeg foreslo Hannibal siden Mads Mikkelsen (♥) har hovedrollen, men mannedyret viste ikke så stor interesse for det. Så kom jeg på Vikings som jeg tror er i samme gate som Game of Thrones(?), så det blir gøy å sjekke ut. Tenkte å ta første episode i kveld når vi har pizza fra Pizzabakeren i hus og en stor flaske Cola, hehehehhe. Har gitt litt f i spise-“reglene” denne uka, det må være lov å kose seg litt!


(herfra)

1 kommentar
    1. Jeg har hørt mye godt om “Vikings” 🙂 Hvis dere vil ha en serie med action og humor så er “Chuck” (etter min mening) helt fantastisk :)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg