Pakke i posten

Sammen med all drittreklamen som kommer på mandager var det også en pakke til meg i postkassen i dag, hurra! Pakken kom fra ELF og inneholdt, som du kanskje skjønner, sminke:

2 x All Over Cover Stick, mineralleppestift, bronzer, øyelokkprimer, lipliner og leppefarge, som like godt kiunne blitt kalt leppestift mht. konsistens. Prøvde mineralleppestiften med én gang og den var kjempegod + kjempefin farge (Party Pink, heter den).

Siden det er mandag skal jeg på jobb og det blir egentlig det eneste jeg skal gjøre i dag, siden mannedyret forsov seg til første forelesning og dermed ikke dro på skolen før 12 og vi brukte helt sykt lang tid på å stå opp og spise. Mandag pleier jo å være treningsdag, men siden jeg nesten ikke har sett samboeren min den siste uka tenkte jeg å utnytte muligheten når jeg først hadde den. I morgen har jeg ikke forelesning likevel (lazy ass forelesere…), så da har jeg maaaasse tid til både semesteroppgave, trening, menyplanlegging og diverse annet jeg måtte ha lyst til å gjøre. Hardt å være franskstudent…

Neeeei, det er det ikke! 🙂
OK, da skal jeg pakke litt og så stikker jeg, ha en flott dag videre! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg