Nytt fra Bik Bok

Som jeg eeelsker den butikken! Er nok min favorittbutikk i Norge, kjøper blant annet jeans nesten bare derfra (Super Flex ♥). Var der en tur i går for å se etter en topp jeg så på nettet, og så fant jeg jammen meg en genser i tillegg. Ops?

Her har jeg på BH med stropper under (ergo selve toppen er stroppeløs), og så får jeg til å legge til stoffet slik at den ikke blir så dristig ift. brystpartiet. Noe som er veldig greit å endre på alt etter hva jeg ellers har på. Veldig fin til bl.a. Super Flex Higher-buksene (og andre høylivsplagg)!

Finfin tynn strikkegenser som jeg fant på salg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg