Klar for påske

Jeg er nok verdens beste tante, eller? Teeny weeny påskeegg med utrolig fint vintagemotiv (med godteri inni, såklart) og Kvikklunsj-plate med fintfint satengbånd rundt. Det er kanskje ikke verdens største påskeegg med tjue kg godteri inni, men kjenner jeg dem rett får de i seg mer enn nok selv om mine små oppmerksomheter ikke er så innholdsrike.

Her er de som står til pynt i leiligheten, det lyseblå er mannedyret sitt og det rosa er (såklart) mitt, begge med godteri inni som vi skal kose oss med etter påske; ingen av oss er hjemme i selve påska uansett. De to andre er tomme og kun til dekorasjon. Alle eggene er kjøpt på Nille for en slikk og ingenting! 🙂

Scooby-Doo er på skjermen, vi har faktisk allerede spist frokost og vi skal straks ut og saumfare butikkene. Det er nemlig ikke hver dag niesen min er i byen, så litt shopping må til! Håper du får en fin lørdag 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg