Don’t cry, he’s coming back

8. juni. Sesong 6. True Blood ♥


(whi)

3 kommentarer
    1. Veldig vakker blogg du har laget! Må bare si at jeg liker den godt altså!! Har ikke lenger blogg selv så tenkte jeg skulle dele en god konkurranse med deg i stedet. Det er sånn at du kan vinne et gavekort på 5.000 kr! Meld deg på du også da!! 😀 Kanskje du har flaks og vinner?!

    2. Super kul side du har! Blir nesten helt misunnelig her jeg sitter! Jeg har ikke blogg fortiden, så syntes det var bedre å tipse deg om en sinnsykt fet konk som er nå. Premien er gavekort på fem tusen kroner. Forsøk da vel! 🙂 Tenk om du vinner! 😀

    3. Veldig fin side du har! Blir nesten helt misunnelig her jeg sitter! Jeg blogger ikke fortiden, så tenkte det var bedre å tipse deg om en sinnsykt fet konk som er nå. Det utrolige er at premien er en flatskjerm TV verdt 5 000 kroner!!!! Delta da vel! 🙂 Tenk om du får TV’en! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg