Beautiful Creatures

I går kveld så jeg filmen Beautiful Creatures på kino, etter å ha hatt lyst til å se den ganske lenge. Vel, nå har jeg altså sett den og jeg håper bøkene er bedre. Det var flere scener jeg mildt sagt syntes var latterlige, og selv om skuespillerne var flinke veier ikke det opp for dårlig manus. Nå vet jeg ikke hvordan bøkene er, men det virket som om filmen prøvde å rekke over mest mulig historie på kortest mulig tid, og dermed ble det en litt dårlig filmopplevelse for min del. Et av få lyspunkter var Alden Ehrenreich, som spiller Ethan Wate. For en karisma! Quirky latter og skikkelig tilstedeværelse gjorde faktisk litt opp for resten, så det var ikke heeelt bortkastet, likevel.

Tumblr_mj2gg9lnlo1rie9hno1_500_large
(whi)

Nå skal jeg løpe en snartur til den nye legen min (don’t worry, kun rutine) og sjekke ut vinylsalget hos Platekompaniet før jeg skal gjøre meg klar for jobb og livredningsprøve. Ha en flott dag! 🙂

7 kommentarer
    1. Kjære blogger! Vi vil gjerne gi deg et gratis gavekort på 50 kroner hos CDON.com for å høre dine meninger om netthandel. For å få gavekortet, må du klikke deg inn på våre sider og registrere din interesse. Vi ser frem til å høre fra deg!

    2. filmen var skikkelig dårlig, det eneste som var bra var skuespillerne utrolig nok. Og de hadde forandret hele historien så den nesten ikke var til å kjenne igjen. Har bare lest den første boka og den var helt grei. Ikke fantastisk, men grei.

    3. Hmm, var rart å høre at dere syns skuespillerene var så gode. Leste/hørte i annmeldelsene at de fikk endel kritikk for dårlige skuespillere:/
      Men nå har ikke jeg sett den da!:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg