5 ting jeg liker ved meg selv

Det er på tide å gi oss selv et aldri så lite confidence-boost igjen, etter en del mas om kropp og trening som det alltid er på nyåret. Nå skal jeg si 5 ting jeg er oppriktig glad i ved min egen kropp, og så skal DU gjøre det samme, enten i kommentarfeltet eller i et innlegg på egen blogg, hvis du har (legg gjerne igjen en link i kommentarfeltet, da!).

♥ Håret mitt.
Selv om jeg har mest lyst til å rive det av for tida (det vil ikke krølle seg sånn som det pleier), er håret mitt det av mitt fysiske ytre som jeg føler identifiserer meg best. Jeg har alltid vært og kommer nok alltid til å være hun med det lange, tykke håret med krøller. Og så er jeg veldig glad i hårfargen min – som er 100% naturlig! SMIL

♥ Neglene mine.
Dette er jo noe helt nytt, siden jeg bet negler til ca. årsskiftet 12/13. Jeg skammer meg ikke lenger av hendene mine og føler meg veldig femining og rett og slett FIN på grunn av de nå normale neglene mine. Jeg mener, jeg klipper neglene mine. Whaaaat!?

♥ Rumpa mi.
Den er fin og spretten, og jeg er jo ikke lenger 13! (hurra for rim?)

♥ Puppene mine.
Ikke for store, ikke for små. Man skal være fornøyd med det man har!

♥ Ansiktshuden min.
Dette er også ganske nytt, men jeg har innsett at jeg har ganske fin hud, sånn relativt sett. Jada, det er sorte ormer og arr og store porer, men jeg er ikke et retusjert bilde av en supermodell – jeg er et ganske så vanlig menneske. 

Og jeg er fin akkurat som jeg er 🙂

Nå er det din tur, fyr løs!

5 kommentarer
    1. Dette var vanskelig, men jeg greide det til slutt ;p
      Sv: Hahaha, det er jo bra du fikk skaffa deg en karriere da. En karriere i The Sims er bedre enn ingenting gjort IRL. Det mest effektive jeg fikk gjort i går var faktisk å vaske ei maskin med klær mens jeg så Titanic (er man jente, så er man jente). 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg