Details (5/2)

SOUNDTRACK: Paramore – Now

Bik Bok jeans og ørepynt Cubus skjorte H&M genser

Knær ser egentlig ganske ekkelt ut, spesielt når man står helt vanlig, fant jeg ut. Hei, sepia! I dag tenkte jeg å ha på armyjakka utenpå, så da måtte jeg ha på en litt tykkere genser enn vanlig. Ser fremdeles litt ut som Quasimodo, men sideskill er en fin ting! Ser bare litt sjenert og innadvendt ut…?

I dag skal jeg på grammatikk og fonologi-forelesning, trene, hjem og gjøre litt husarbeid, se The Carrie Diaries og lage middag. Og handle mat. Og lage meny for resten av uka. Og sy litt på en kjole som trenger justering. Så skal vi legge oss tidlig, for hver morgen sier vi “i kveld må vi legg oss litt tidligar” og så kommer kvelden og så blir klokka midnatt+. Hardt liv, dere…

Tirsdag er en ganske chill dag, starter ikke på skolen før 10:15 men pleier å stå opp rundt 7 for å spise frokost med mannedyret mitt (skulle likt å sett det bli gjort i retur…) og da får jeg ganske god tid til å gjøre akkurat hva jeg vil (les: blogge) før jeg må dra. Ah ♥

Håper dere får en fin dag, og så snakkes vi senere! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg