Barnebursdag

I morgen har nevøen min 3-årsdag og niesen min fyller 7 år på torsdag, så i dag blir det bursdagsselskap hos storesøster. Jeg brukte først en evighet på å fikse håret (endte opp med bun) og deretter tok det meg innmari lang tid å bestemmemeg for antrekk. Endte opp med grå skinny highwaistjeans, leopardtopp og blazer, ser da sånn nogenlunde ut. Sminken ble lett smokey med brun og gråblå (men på bildet ser det helsvart ut, I know):

Nei, jeg må ha på meg noe annet. Heldigvis over en time til vi skal ta bussen!
Hva skal du i dag? 🙂 

1 kommentar
    1. var i bursdag i går, det er så koselig 🙂 i dag skal jeg vaske klær, støvsuge og lese lese lese for å bli ferdig med en bok til forelesning i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg