Nails (19/1)


Føler meg så veldig mye mer feminin nå som jeg har såpass lange negler slik at neglelakk faktisk blir FINT! 

Tusen takk for tilbakemeldingene på primer-forespørselen min i går kveld! Fikk bare bekreftet det jeg trodde om bareMinerals sin Prime Time, så jeg tror kanskje det blir den. Vi har nettopp spist en (meget) sen frokost og sitter bare i sofaen og lurer på hvordan vi kan kose oss på best mulig måte resten av dagen. Helg ♥

Tror jeg skal ta meg en liten tur og se etter noen småtterier til leiligheten i dag, hver gang jeg rydder finner jeg ut noe nytt jeg trenger. Denne gangen ble det knekkebrødboks og aviskurv; magasinene flyter over og knekkebrødet blir mykt når det står i åpen pakke i skapet, så det er kanskje greit å skaffe disse tingene? 

Håper du får en FLOTT lørdag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg