If you never choose, you never quite lose

SOUNDTRACK: Mikhael Paskalev – I Remember You

Hallo, fredag! Jeg elsker fredager, kanskje min favorittdag hele uka – spesielt nå, for jeg har byttet stuepikejobbedag til torsdag, det vil si at jeg kun har én forelesning på fredager og den er fra 11 til 13 (og som dere kanskje skjønner droppet jeg den i dag…)

Har så langt sovet til klokken 10 (♥), hørt Miksteip på NRK P3, spist appelsin (♥) og tatt webcam-bilder av meg selv (må noen forsøk til for å få det riktig). Resten av formiddagen skal brukes til å rydde leiligheten, vaske klær, ta oppvasken og pynte opp litt her, så skal jeg ta meg en tur ut for å finne gave til niesen min som jeg skal i bursdagsselskap til på søndag. I kveld har jeg store planer om pizza og film, for så å ha heeeele dagen fri i morgen. Livet, dere!

Ha en flott fredag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg