London-innkjøp pt. 1

Hei, dere! Formen er ganske så forbedret i dag, gadd til og med å kle meg i annet enn tights og baggy t-skjorte! Tok mot til meg og begynte å pakke ut av kofferten, og da fant jeg noen småtterier fra Primark som jeg ville vise frem:


Gull og roser, finfin kombo!


Sett med flere enkle smykker (korset var litt stygt, men 2/3 fikk holde da det bare kostet to pund)


Den ultimate ear cuff ♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!


Enkelt og fint håndsmykke som kostet 1,5 pund!

Japp, dette er bare smykkene, så dere får se resten senere. Ble ikke mer enn ett par sko og et par klesplagg, men de var i tillegg av den sorten som jeg har ønsket meg lenge! Fant forresten ut at de har Primark i Irland også (skal dit på venninnetur i påskeferien), bare at der heter butikken Penneys – weird. Med andre ord blir det noen Primark-kupp fra den turen, også! 😉

4 kommentarer
    1. Elsker sånn “småsnacks” (aka. tilbehør) 😀 Var på Claire’s i Spania, aldri vært på en butikk med så mye “småsnacks” før :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg