Today’s (19/12/12)


I dag er jeg SuperJulie med rosa leppestift. (eBay genser Cubus fløyelsskjørt)

Da klokken var to hadde jeg vært på Gløshaugen og printet ut eksamensoppgave, levert disse på Låven på Dragvoll, kjøpt meg frokost på SiT, busset ned til Milie for å levere og hente julegaver (og skravle i noen timer), busse hjem, kjøpe middag, busse til IKEA, kjøpe esker, tidsskriftsamler, plastblomster, julegave-elefant, servietter, +++ og så busse hjem. EFFEKTIV. Men nå har jeg altså offisielt juleferie, dere! HURRA FOR MEG! Feirer med grandis, vørterøl og The Sims ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg