Outfit (13/12/12)

SOUNDTRACK: The Pretty Reckless – Kill Me

Gooood morgen! 🙂


Bik Bok genser og leggings eBay smykke Lindex armbånd

Morgenfuglen er tilbake, for selv om jeg har juleferie (more or less) trenger jeg vel strengt tatt ikke å sove til 10 hver dag (selv om det har vært veldig godt de to siste dagene ♥). I dag skal jeg være med foreldrene mine på julehandel, det vil si være med og velge ut julegaver til resten av familien, hehehe! Fikk SMS fra senterets kundeklubb i går om at Bik Bok skal ha 30% avslag på hele butikken, og siden jeg er medlem får jeg 40 %… Luuurer på om det er noe som blir med hjem, hihi!

Skal direkte på jobb etter handleturen, så har gjort klar noen innlegg som kommer i løpet av dagen. Stikkord: Svart og “budgetista”. Nå kan dere lure, nå… Ha en flott St. Lucia-dag, med masse lussekatter! 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg