Se bra ut med vinterklær?

Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er så glad i vinter. Det at det er kaldt, mørkt og at det kommer snø er ikke problemet. Det som plager meg er habitten. Om sommeren kan man ha på korte kjoler, shorts, tynne jakker – HVA MAN VIL:

Så kommer vinteren. Så fort gradstokken viser under null, må stilongs, ullskjerf, -votter, lue og dunjakke frem. Skjerfet gjør håret flokete, lua gjør håret flatt og kroppen forøvrig… Vel, dere kan jo selv:

– Wow, Julie, så fin du er i dag! Ehm…

Jeg ser toppbloggerne legge ut bilder med antrekk som om det var 10-15 plussgrader ute, og jeg tenker at de der, de står ikke og venter på bussen i ti minus og vind! Eller beveger seg ute i det hele tatt… For meg er det egentlig jakka som er problemet, dog man kan egentlig ikke klage, heller – den er SÅ varm, så det får vel egentlig bare være om jeg ser ut som jeg er halvt hvalross med tanke på kroppsform. Og siden den er så varm, kan jeg ha på meg fine, tynnere klær under, slik at jeg ser ut som … ja, det over kun når jeg er ute. Og la oss være realistiske: Om det er mange minusgrader er jeg innendørs så mye som mulig! 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg