Good morning, starshine!

The Earth says “hellooo” (Willy Wonka)

Mandagen er her igjen, og fra 9 til 15 skal jeg sitte og skrive side på side med fransk! Er ganske nervøs, men ikke så ille at jeg har vondt i magen (har hendt tidligere) og jeg føler jeg har ganske grei kontroll på pensum, så jeg gleder meg egentlig til å bare komme i gang; til å få det jeg har i hodet ned på arket! Og aller mest gleder jeg meg til å levere, så klart, slik at jeg kan hjem til mannedyret (som også har eksamen i dag) og de nyeste episodene av Dexter og The Walking Dead! Fint å ha noe å glede seg til ♥

Apropos glede, her er noe å glede seg over:

HIHIHI ♥

Skal også finne meg adventsstake i dag, på tide å få litt pynt inn i leiligheten. Har ikke advents-/julefølelse for fem flate øre, så kanskje det er dét som skal til? Håper dere har det fint og at dere IKKE skal ha eksamen i dag (såfremt dere ikke liker å ha eksamen…?) og så snakkes vi senere i dag! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg