“I don’t want to lose the boy with the bread.”

For en fin lørdagsmorgen! Sånn rent bortsett fra at jeg ble vekket før 9, da… Strengt tatt hadde jeg vel sovet nok, men det er jo fridag i dag, så teknisk sett kunne jeg sovet så leeenge jeg ville. Men nei, dengang ei.

Har derimot lest et par hundre sider i The Hunger Games (hence overskriften), dusjet, smurt meg inn og nå fant jeg Grusomme Meg på en av filmkanalene våre. Lykke! Når jeg attpåtil skal spise nudler til frokost (♥) er det ingen grenser for hvor fin dagen kommer til å bli: Ingen ting på planen, en usett episode av The Vampire Diaries og masse masse Sex and the City. Slappislørdag deluxe coming up!

Tumblr_m9l69btxul1qagktao1_r2_500_large
Lurer nesten på om jeg skal se Hunger Games igjen, også… (whi)

Planer for dagen? 🙂

6 kommentarer
    1. Jeg skal gå tur med mamma idag og være i bursdag <3:) fin blogg du har!!
      Koselig med kommentar tilbake!

    2. Åå, elsker filmen.. Skal begynne på HG-bøkene snart, for de er vel ratt enda bedre enn filmen (;
      Planen min for lørdagen etter jobb er stall, og etter det; ligge på sofaen og jage bort forkjølelsen.
      God lørdag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg