Neglelakker

Jeg har nesten aldri lange nok negler til at det blir fint med neglelakk, men her er i alle fall de jeg bruker de få dagene i året der jeg har hvit kant, ha ha:

1) 73 Disco fra Gina Tricot. Masse glitter og stas som kan reguleres etter hvor mange strøk man legger. I tillegg er den lett å fjerne, i motsetning til en lignende jeg kjøpte på H&M…

2) Desert Haze fra ELF.com. Nesten ikke farge i det hele tatt, men en fin, lys, dekkende beigetone som gir et veldig delikat uttrykk. Min absolutte favoritt!

3) 882 Angel Nails fra Max Factor. Nesten like fin som Disco, men med et rødlig preg i stedet for KUN glitter. 

4) 236 fra Depend. Herlig mintfarge som gjør opp for kvaliteten på selve lakken.

5) Helt vanlig blank neglelakk fra hvilket som helst merke. Jeg liker blanke negler, fortenk!

Favorittlakken din?

4 kommentarer
    1. Mine trofaste favoritter er nok svart og blank, men jeg har også fått sansen for glittertypene! Sølv og gull med shimmer i er også kjempefint!

    2. Nå har jeg også sjeldent så lange negler at det blir seende pent ut!:P Men når jeg bruker neglelakk så sverger jeg til Dior sin vernis. Børsten dens gjør det så enkelt å legge, den sitter godt og de har flotte farver!=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg