Inspirational Friday: Fall pastels


(whi)

Pussig nok(?) er pasteller i ilden i høst, og det er jo flott med noe som lyser opp i alt det svarte, grå og mørke! 🙂

I “skrivende” stund (forhåndspublisering i mitt hjerte ♥) er jeg på SiT Portalen med NJ og svetter som en gris. Etterpå (etter en dusj, altså) går turen til jobb – igjen – før jeg deretter drar hjem til foreldrene mine før vi igjen drar videre på bursdagsselskap til svogeren min. S – T – R – E – S – S! Tror det blir ganske så deilig å komme hjem i kveld, slenge seg ned på sofaen og bare slappe av litt. Og så er det helg, med jobbfri, fezt med jentene og chilliiings ♥

Håper akkurat DU får en kjempefin fredag! 🙂

Tumblr_m7hinqf35h1rteeae_large

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg