On this day we become legendary

SOUNDTRACK: Kanye West – Good Morning

Well, hello, hello, hello! Ny dag, ny mandag, og jeg skal

  • jobbe med pedagogikk/språk og samfunn
  • dra på seminar
  • se nyeste episode av Dexter og Once Upon a Time

 

Busy days denne uka også, men har én forelesning mindre i tillegg til at svømmehallen er stengt på grunn av høstferie, så da får jeg mer tid til skolearbeid – noe som trengs fordi jeg henger litt bakpå etter forrige uke da jeg gjorde mildt sagt NADA. Arbeidslysten og motivasjonen min går så sykt opp og ned, så jeg må bare jobbe på når jeg kan og heller bruke de tyngre dagene på andre ting (håndarbeid, husarbeid, trening) som får meg til å føle meg mer produktiv og at det er mer vits i det jeg foretar meg. Unntatt når jeg glaner på Sex and the City, så klart – det er kun underholdning! Må være lov det? 😉


Carrie ♥ (whi)

Ok, here we go. Ha en flott mandag 🙂

OG FORRESTEN, jeg glemmer å lagre tidsinnstillingen på innlegg jeg forhåndspubliserer så de blir publisert right away i stedet. Dere som følger meg på Bloglovin får dermed informasjon om et nytt innlegg men så er det ikke noe der, likevel. Ting tar tid, og denne gamle bikkja er ikke så flink med nye ting. Gi meg litt tid, så skal jeg slutte å lure dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg