Mercredi

SOUNDTRACK: The Moody Blues – Nights In White Satin


Topp og tights fra Bik Bok, knis.

Jeg er ikke flink student denne uka her. Har såvidt sett på pedagogikken og det er langt fra nok. Likevel sover jeg til klokken 9, bruker en halvtime på badet og planlegger frokost i kombinasjon med SATC. You bad, bad girl!

Anywaaays, i dag skal jeg prøve å gjøre litt pedagogikk i tillegg til å lese pensum til en forelesning jeg har i morgen, før jeg i kveld skal på VIP-åpning av Trondheims nyeste (og sentrums største) kjøpesenter, Sirkus! HURRA! 😀 (har jo fått lønning nå, så det er bare å kjøre kjøpe på! Neida)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg