I used to rule the world

SOUNDTRACK: Coldplay – Viva La Vida

Etter et par skiver HJEMMELAGET, GODT brød med leverpostei på (ja, dere, brødbakingen min ble ikke en fiasko!) er jeg smått om senn klar for denne ukas onsdag. Som tidligere nevnt skal jeg på badevaktjobben i dag, men før det skal jeg først ha grammatikk-forelesning i fransk (det er ikke kjedelig, promise!) og en liten treningsrunde med NJ – ja, du hørte riktig: TRENING. Tenk, det.

Åh. Jeg vil aller helst tilbake til senga da, men….

Have a good one! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg