Høstdeprimert hud og hår

Bleh, jeg er noe fin om dagen. Ut fra ingenting ser håret mitt jævlig ut uansett hva jeg gjør, og plutselig er ansiktet mitt et krater. Neida, jeg overdriver – det er bare det at porene på sidene av nesa er blitt GIGANTiske og en del kviser har hoppet frem. Ikke noe å klage over i forhold til de som har f. eks. akneproblemer, men i forhold til hvordan jeg pleier å se ut er det en liten nedtur.


(whi)

Spesielt håret er litt urovekkende. Greia er at jeg sliter sånn med å få ut all sjampooen fordi håret mitt er så tykt. Når jeg ikke får ut alt, blir håret flatt og – dette er det verste – mindre krøllete. Håret mitt er noe jeg identifiserer meg med – jeg er hun med håret, liksom. Fra tiden som bitteliten og supertynn har jeg alltid hørt håret ditt, håret datt, “så langt og tykt, fint hår du har!”, osv. Håret er jo fremdeles tykt og langt, men dessverre ikke så veldig fint i skrivende stund. Skal prøve en annen sjampoo når jeg skal vaske det i dag, så får jeg stå og skylle og skylle og skylle, for å være sikker.

Noen tips til mirakelkurer til hud og hår?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg