Hello, sunshine

Super Furry Animals – Hello Sunshine

Nå er sommeren kommet over Barteby for et par dager, og så klart skal jeg jobbe mandag, tirsdag, onsdag, torsdag…! Meeen siden jeg ikke har fastsatte vakter, kan jeg være superdupereffektiv og være hjemme på et blunk (eller bare et par timer i stedet for 3-4-5). Så nå skal jeg bare hive i meg frokost og løpe til bussen, gjøre det jeg skal på jobb og race tilbake til byen. Og så skal jeg dra med meg mannedyret mitt ut i sola (selv om han helst vil sitte inne som det datadyret han er!).

Hva er din plan for dagen? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg