Outfit (21072012)

H&M // skjørt. Bik Bok // topp, belte og sko. eBay // armbånd.

Utgång i kveld, håret fikk jeg ikke til og beltet kommer til å falle av (det var en grunn til at det kostet 19 kroner, for å si det sånn). Kommer sikkert til å bli sølt øl og drinker på også, bare for å være sikker på at jeg skal angre meg for at jeg sa ja. Altså, jeg hadde skikkelig lyst til å dra tidlig i dag, og så fucket håret seg, jeg fikk ikke til sminken og jeg føler at klærne ble litt kjedelige – om det egentlig går an med gullskjørt og belte med nagler på…? 

Neida så. Det blir sikkert fantastisk med vin, da ordner alt seg. Planer for i kveld? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg