Mandagspjatt og forrige ukes babe

Tenk, det er uke 19 allerede!?!?! Eksakt 2 uker og en time og fem minutter til min første eksamen for dette semesteret, sukk… I dag skal jeg skrive del 2 av eksamensoppgaven min i kognitiv psykologi (starter og SKAL bli ferdig i dag!!!), bestille meg kiropraktortime (kjeven min er helt ute på tur, kjempebehagelig) og se Game of Thrones og Once Upon A Time. 

Ja, og så skal vi på visning nummer femhundreogåttién. Begynner å bli en smule lei av å gå og vise interesse for et sted, få skikkelig positiv feedback fra utleier og så får man en tekstmelding der det står NEI SORRY DU FÅR IKKE BO HER LIKEVEL, LYKKE TIL VIDEREHEHEHEHE. Responsen min er “asdfghjklø fuck dæ”. Neida, jeg skriver ikke det som svar, jeg sier det og sender ikke noe svar. For jeg blir like sur hver gang, og de som ikke vil ha meg boende hos meg fortjener ikke å få noe svar. Neida igjen, det er ikke akkurat sånn at vi ikke har konkurranse fra andre par, men begynner jo å bli lei da. Forhåpentligvis er det all worth it in the end når vi har vår “egen” leilighet med tingene våre og kan ha gjester der og hurra. 

Ukas babe #18: Josephine Skriver, her fotografert av Raymond Meier for Vogue China i mars i år. Jeg glemte helt bort ukas babe #18 i uke 18, så her kommer hun i uke 19 i stedet – så kommer frk. 19 litt senere i uka. ROT, men se:


Åååååiiiiii, så fin! (ilovewildfox.com)

Håper dere får en flott mandag, så må dere krysse fingrene for at dagens leilighet er “the one”! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg