Outfit (12032012)

BUKSE // secondhand, JAKKE // Only, ØREPYNT // Gina Tricot.


Dagens make-up (ja, jeg vet jeg må ta en overhaling på brynene…)

Ikke like mandagsglad som i forrige uke, men jeg tror jeg har en fin dag foran meg for det. Jeg skal levere den forferdelige semesteroppgaven i språkvitenskap (bare emnenavnet er kjedelig…), dra på bare én forelesning, lese litt før jeg og Tina skal ta en runde på byen. AND I DON’T MEAN TO THE BARS AND CLUBS! For første gang siden leeeeeenge (januar eller noe sånt) skal vi ta en Tina og Bettina-runde på butikkene i Trondheim – og det skal bli så GØY!

X_cf66cf34_large(whi)

Håper dere har en fin mandag og at helgen var fantastisk! 🙂

5 kommentarer
    1. Du er pen! Stjernen passer deg veldig godt også. (Tu es jolie ! L’étoile te va très bien aussi .) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg