Move your idiot body around

Tumblr_lx11wsirtk1r09371o1_500_large

Sunset Rubdown – Idiot Heart

Nå skulle jeg til å skrive “Happy Valentines!” og pepre på med hjerter, men så bare “nei, det var i går”. WHATEVER, jeg skal nemlig feire i dag med kjærestemiddag på Graffi! Aldri vært der før, men da jeg sjekket ut menyen deres online ble jeg så sulten at jeg kunne spist en hel zebra, så det virket jo bra. “Vi er helt lens for zebraer”, sier sikkert de på Graffi, men jeg mente jo ikke at jeg skulle ha zebra til middag. Og ja, jeg har sett Løvenes Konge en to tre ganger for mye i det siste, nevøen min skal se “Løfnes Tånge” hver gang han er på besøk hos oss, se…

Og Zooey Deschanel fikk være med i dette innlegget fordi hun er superfin og fordi jeg så de tre siste episodene av New Girl i går. Fant ut via en blogg at det hadde startet på igjen!!!

Ha en fin ikke-Valentinsdag dere, det skal jeg 🙂

2 kommentarer
    1. sv; takk! 🙂
      Kos deg på kjærestemiddag! 🙂 og enig i at Zooey er fin!! Men visste ikke at hun spilte i en serie:O Da må jeg nesten begynne å se New girl, om det er bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg