With flaming locks of auburn hair

Jeg skal kanskje på jobb i dag, men det er ikke før kl. 12 og jeg jobber ikke lengre enn til kl. 16, så det føles litt som vinterferie likevel. God tid til å sminke meg, høre på Bastille og kose meg med frokosten, med andre ord!

Nå er det jo en stund siden jeg viste fjeset mitt her på bloggen, og siden da har jeg faktisk farget håret! Det er en del mørkere med litt mer rødtone, og så har jeg som vanlig holdt meg til semi-permanent farge siden jeg ikke gidder å forholde meg til ettervekst. Mange (venner, familie, kolleger) har ikke merket det, engang, men hvis dere sammenligner med dette bildet så er det en ganske stor forskjell.

Hårbøylene mine er blitt flittig brukt, og i dag bruker jeg den ikledd mørkerødt jerseystoff. Det er ikke alltid håret rundt ansiktet vil samarbeide, og da er det litt fint med litt hjelp. Det er også veldig praktisk at håret ikke faller frem og blir i veien når jeg er på jobb. Go hårbøyle!

PS: Ble så glad da jeg så at statistikken endelig er tilbake til sitt vante jeg, TAKK for at dere er innom 🙂

4 kommentarer
    1. Nydelig hårfarge til deg, og du kler hårbøyler kjempegodt 😀

      Jeg synes hårbøyler er et supert tilbehør til håret, men jeg er ikke flink til å bruke det selv. Hvor er det du skaffer dine forresten? 🙂

      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg