The Season of the Witch

♫  Lana Del Rey – Season of the Witch

Denne bloggingen blir det ikke så mye av, men likevel er det noen sjeler som stikker innom. Hei! Jeg skal ikke love noe hverken ene eller andre veien, men det er ikke med vilje at bloggingen har blitt lagt på hylla. Det bare… Ble sånn.

I dag er en litt spesiell dag. Først og fremst er det fredag (hurra!) og jeg har kun én undervisningstime (hurra!), MEN i tillegg er det fredag den trettende OG fullmåne! Etter at Lana slapp coverlåten jeg har linket til øverst i innlegget, så har jeg vært i litt heksete humør. Når jeg nå i stad kjøpte tilleggspakken Realm of Magic til Sims 4, så er jeg klar for en helg fylt av magi. And that calls for some witchy inspiration:

(whi)

God fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg