Something new

Jeg er jo fremdeles stor på eBay/Ali Express, og etter jeg kom hjem fra Nice kom det litt småtterier i posten. (dette er jo åpenbart noe jeg må slutte med innen året er omme, for da blir det jo fortollingsgebyr på ALT, det vil si ikke så veldig billig lenger…)

Jeg er avhengig av mobildeksler, for ellers hadde jeg nok knust skjermen på telefonen min for lenge siden. Bank i bordet, det har ikke skjedd ennå! Dette er i min favorittfarge, med fine blomster på ♥

Ansiktsmasker er noe kliss, og derfor synes jeg denne “kosten” er en genial oppfinnelse. Ettersom den ikke har hår men er bare en silikonform får jeg til å fordele ansiktsmaske uten å få det utover hendene.

OG SÅ har vi det som sikkert ikke er så veldig effektivt, men som i hvert fall er veldig fin! Dette er en såkalt “jade roller” som man kan bruke til å massere ansiktet, med eller uten produkter. Jeg tenker den blir bra å bruke til The Ordinary-serumet mitt, eller kanskje bare en runde med BioOil en gang i blant. 

Handler du på eBay/Ali Express?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg