Rita

Jeg har en tendens til å bli litt opphengt i vakre damer. Typ obsessed, slik at jeg sitter og ser på masse bilder og vurderer å endre hårfrisyre og sminke meg som dem. Marilyn Monroe, Lana Del Rey, Jenna Coleman – alle disse (og flere) har tidligere vært (og enkelte er fremdeles) mine muser. Og nå er det Rita Hayworth som gjelder!

Rita Hayworth ble berømt på førtitallet og var med i mange filmer i løpet av sitt liv, og hun er altså IKONISK vakker. Jeg har dessverre ikke sett en eneste film med henne ennå, men jeg har allerede bestilt filmen Gilda – Hayworths gjennombrudd som hovedrolleinnehaver – på biblioteket, en film jeg virkelig gleder meg til å se. Jeg mener:

I CAN’T EVEN.

Fangirl out.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg