Oktobermorgen

Hodet mitt er i det lune at det ikke vil gjøre noen ting uten å gjøre vondt. Tunge dager. Følelsen av å ikke få noe gjort, samtidig som det er umulig å gjøre noe. Annet enn å sove. Døse. Ligge i mørket.

“Ta tiden til hjelp”. Hvilken tid? Den som renner fra meg mens jeg bare ligger her? Den som ikke stopper for noe, aller minst en krøket skikkelse som ikke engang kan reise seg fra sengen uten å falle sammen av smerter? Det føles ikke som den kan hjelpe, gitt. Ikke det grann.

Migrene er ikke noe å kødde med. Heldigvis er det svært sjeldent at jeg har det på denne måten, men mange er dessverre ikke like heldige som meg. Håper dere har en fin, migrenefri dag!

(whi)

2 kommentarer
    1. Kan skrive under på at migrene ikke er noe og kødde med, vet ganske mye angående dette siden faren min har virkelig slitt med migrene i mange , mange år. Enda prøver han ut medisiner som skal funke for han, men han slutter alltid på dem for han blir så dårlig..
      Nå holder han seg kun til sterke Ibux… Jeg syntes dere som har migrene er skikkelig sterke for det er virkelig forferdelig, selv om jeg ikke har det selv så har jeg sett hva det gjør med en! 🙁
      Jeg håper du blir bedre snart , masse god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg